18e december

2010-12-18 ♥ 20:45:11
Allting har gått så jävla fort alltså! Det är redan mitten av december helt sjukt. Kan inte förstå det.. Förra helgen var jag ju som sagt i Härnösand. Hur grymt sköna människor är det inte där eller? Sofa och Roniah mötte upp mig på busstationen och så for vi till sofia och gjorde ett litet mellanstopp innan vi drog vidare ut. Träffade Linn som jag hade förutspått att jag skulle göra. Käkade godaste pizzan i mitt liv med förbaskat mycket kebabsås haha.. Sov sedan hos Linn. På morgonkvisten så lyckades jag få med mig Linn och Fanny ner på stan svårt eftersom alla såg ut som taps hihi, men inget är för svårt för mig?

På kvällen kom mammsen och vi for till Lisbeths 40 års fest. Jag och Linn hann prata litegrann med folket och käka lite (ganska mycket) innan vi for vidare. Vi mötte upp Julia Jessica och Lollo och gick till ett trevligt stället med härliga människor! Hade en supertrevlig kväll verkligen, och kan inte neka att jag vill tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback