4e december

2010-12-04 ♥ 14:04:49
Godmorgon kära ni! Inte för att jag nyss har vaknat men kan tänka mig att flera andra nyss har gjort det. Jag själv kom nyss hem från ishallen där jag har sett hockey med Maja. Skellefteås j18 mötte Modo , och åkte på förlust. Alltså fy ,  dom borde ha vunnit. Äckligt spännande match speciellt då det blev straffar!  Dom hade väl inte riktigt turen med sig, ahja..

Snart ska jag tillbaka till ishallen för att se SAIK - AIK, hoppas verkligen att dom är bättre och vinner matchen. Ska dit med Linn. Förhoppningsvis så ska jag träffa Simone ikväll efter hockeyn om hon kunde! Annars får jag se vad jag hittar på för något! Nu ska jag äta och byta om,  skriver mer senare puss!


HAHA jag och Simone från dansen under konfirmationen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback