Kvällen

2010-12-20 ♥ 01:06:07
Godkväll alla sötnosar! Kom hem från bion för ett tag sen och har inget annat och säga än att filmen var hur bra som helst! Haha vart lite fail..  Vi hade planerat att spara lite pengar nu när vi vann tävlingen på slöjden ( finast insekter , 100kr på ett presentkort från SF ) men jag glömde presentkortet så då gick idén åt pipan. Men vi sparade de till en annan gång istället då hehe. Vi såg The town om jag inte sa de? Haha as kul kväll, vi tappade ut precis allt vi hade!! Godis, dricka, snacks, mobiler, haha galet galet... Har inte varit så glad på länge, skönt det.

Imorgon väntar en trevlig liten överraskning, eller det är ju idag eftersom att klockan över tolv;; Blir kul att se reaktionen hihi. Ska inte säga så mycket mer, lägger in bilder senare från ikväll och idag haha. Nu ska jag lägga mig och läsa, är helt besatt av böckerna "Sagan om Isfolket" har ärligt aldrig läst nått bättre;O
Godnatt sovsött!


Tänk om det hade varit idag vi hade landat i Cypern och lagt oss på sängen i hotellet, fyfan vad underbart det hade varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback