Frost

2010-12-22 ♥ 20:44:14
Hejsan! Gick lite sådär med att lägga upp bilderna hehe. Har inte helt enkelt haft orken, men nu jäklar ska ni få se hur snygga vi var!! " Det här är våran skjort dag , Måndag "
Jag har varit på stan varje dag i veckan i hopp om att hitta julklappar, både till mig och andra. Kan inte neka nu att det har gått bra så de känns super! Igår så kom sörlänningarna hit, alldeles underbart har saknat lilla Ida och Elin!
Och idag kom mormor, kan inte bli så mycket bättre♥

Igår så var jag först hos ortopeden och sen på vårdcentralen och tog blodprov. Visade sig att jag hade hoppar knä, äntligen någon som vet!! Blev jätteglad när jag fick veta det, men inte lika glad när det visade sig att det kan ta upp till flera år för att det ska gå över.. Men men vet iallafall vad det är nu, så framöver blir det sjukgymnast.
Just nu så ligger jag i sängen och typ halvsover, är fortfarande galet trött. Försökte på mig att se junior kronorna inatt men somnade innan första period  var över, och vaknade halv 1 fortfarande jätte trött.. Funderar på att sova nu? Eller så inte, får ta och krypa ner i sängen och se en film istället. Puss



09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback