cuttttt

2010-11-16 ♥ 19:00:26

*Klipp klipp klipp* ja så lät det , nästan iallafall.. Mitt hår är rosa just nu, färgade pastell färg hih. Men det går ju ur sig! Är skit nöjd, det är precis som jag hade tänkt mig! Och kan bara tänka mig sen när färgen har gått ur och de inte är rosa längre! Jag lägger upp bilder sen när jag kommer hem. Ska till Petra nu och se Fantomen på operan. Har gått en väldans lång tid sen vi bestämde att vi skulle se den så äntligen ikväll, jag Petra och Julia. Skippar första träningen för är inte helt 100 i mina knän. Juste fick svar, och nej de kunde inte hitta något fel.. Verkligen jättejobbgt. Så nu remissas jag runt haha. Ahja ska käka lite nu sedan pallra mig till Petra , kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback