ELIN TITTAR IN!!!

2010-11-03 ♥ 23:30:28
TJABBA ALLA DANIELLAS BRÖDER!!!
detta är elin, daniellas soulmate, vill bara säga att daniella är jävligt knasig men hon är ganska bra ändå!
just nu sitter hon och stickar på min halsduk, den är väldigt fin och lång och blå, snart är typ garnet slut då ska vi till skolan och sno lite mer, inte slösa pengar här nej!!!
nu ska daniella bli vän med ellen bara för att gilla idas skämt.. suck va dom inte är normala!!
men nu ville dana att vi skulle sätta på en film så hon kan käka sin kycklingmacka! och nu snacka jag i tefflan med nån av danas random kompis som jag tror inte uppskatta att vi ringde menmen...
nu ska jag gå upp och plocka undan på mitt rum städningen kommer imorgon..
ha de riktigt bra nu alla småbarn där ute i världen, snart kommer tomten så va snälla!!
PUSSHEJ, i'll be back!!!
här är en riktigt snygg blid på mig och lillasyster!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback