>hockey

2010-11-18 ♥ 18:08:48

Hej hej! Som jag hade skådat så gick dagen fort! Kom hem för inte så alldeles länge sedan. Sången gick utmärkt, kul att öva på lucia sångerna där så man blir mer säker. Känner att det går framåt för mig i skolan, spanskan går oväntat bra! Förutom provet som gick bra men inte allt för bra hehe. Hoppas man har hunnit att höja något/några betyg till jul!

Ikväll så är det en efterlängtad goding: Hockey! Skellefteå möter Hv71 och vi får hålla tummarna på en seger.  Ska bege mig upp dit med Linn om ett tag. En konstig sak som alltid händer där.. Jag blir hungrig varje gång jag ser en AIK match, och då menar jag verkligen varje! Även fast jag just har ätit middag innan jag har kommit dit så blir jag hungrig. Men, då jag kommer hem igen så är jag inte de. Det är verkligen konstigt!! Nu ska jag bara fixa mig smått innan. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback