inte okej

2010-11-15 ♥ 18:30:04
Har nyss skaffat bloggen och har redan haft en "blogg torka" , haha jag anser att man kan kalla det så. För enligt mig så kan jag inte tycka det är kul med bloggar som inte uppdaterar, fast det beror ju verkligen på vad man har för blogg också!

Kan berätta vad jag gjorde i helgen. Som sagt så kom Moa & Frida på lördagen. Frida hade innebandy match så jag och Moa kolla de på den. Sävar hade lite otur och förlorade med 5-1. Senare gick vi på stan och hade de jätte mysigt! På kvällen så var även Linn med oss. Vi var på stan ännu en gång och det var härligt, fast vi inte hittade på så mycket att göra hehe. På söndagen så for Moa & Frida hem och ett litet tag efter det så for jag på killarnas DM match med Julia & Linn. K-ung att dom vann med 13-1! Sedan på kvällen så tog jag bara det lugnt och så. Typ vad söndagar är till, eller vad säger ni? Såg filmen Wanted som gick på 3:an, ändå helt okej!



En bild från i vintras och en bild från i somras med finaste!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback