it´s cold around me

2010-11-16 ♥ 07:50:58
Godmorgon solstrålar! Kändes som en bra hälsningsfras denna iskalla dag hehe. Idag är det som dom flesta kanske vet tisdag, och den dagen som jag ska klippa och färga mitt hår. Och jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska göra.. Några nu som har sagt att jag ska färga brunt, men jag vet inte om jag vågar haha. Dessutom så är det en riktig trend bland 7:or? så nja jag får se om det. Men på klipp fronten så har jag funderat på stripig sne/mitt/pannlugg haha ingen aning hur jag tänkte där men vi får ju se hur det blir idag lixom.

Ska med Emma på stan innan jag ska till Frisörerna och klippa mig. Är det lite kung eller, vi ska klippa oss samtidigt på samma ställe så kommer inte alls bli så långtråkigt som det brukar vara när man färgar! Och dessutom så ska Linn också komma om hon kunde så det kommer bli skit kul! Måste inhandla lite små saker på stan som jag har slut av, ganska mycket om jag tänker efter.. Mascara, body lotion , consealer , puder, smink bortagning, och lite annat. Nu ska jag kila iväg till skolan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback