natt

2010-11-13 ♥ 01:06:29
tjena mittbena allesammans , kom nyss hem från en galen kväll hos petra. alltid galet med de där brudarna! men det gillas. vi såg idol, spelade lite spel och kortspelet sanning eller konsekvens. fantastiskt roligt haha, spårade rätt rejält. vi kan verkligen inte prata i vanligt tonläge utan vi måste skrika haha. nä men de är kul! vi gjorde bål av jucie, tvingades ta de för de fanns ingen saft.. haha och de 3 första klunkarna gick ner men sen fy*** , INTE |_0_|

just nu denna sekund ligger jag i min säng och tittar runt i rummet, det jag ser är kaos. och detta rum ska vara fint när jag vaknar på morgonen. undrar hur det ska gå till.. är i ett behov av ett under! alltså om någon är sugen på att göra mig sällskap så är den gärna välkommen, då kanske de går iallafall?  hehe ja så de är bara att slå en pling

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback