prao

2010-11-11 ♥ 21:14:24
idag så fick vi veta vars vi skulle praoa. eftersom jag inte hade fixat prao så fick jag bara ett papper. hade kollat med kristinaskolan men dom hade för mke sen haga skolan fast dom använde bara teckenspråk till stöd. och jag var ute efter en prao där det innehöll teckenspråk. jag skulle praoa på sjungande dalens förskola, weyy.. men nästan dirket efter vi hade fått praoen så fick jag ett sms av mamma om att jag ändå kunde praoa i härnösand, så  jag är superglad!! kommer troligen sova hos familjen malmheim så det blir ännu roligare, längtar skit mycket!



härnösand - vår09
härnösand - sommar10

Kommentarer
Postat av: stellan

men nej daniella! hur kan du åka tbx till h-sand? :O :D

2010-11-11 @ 22:05:16
Postat av: Anonym

men nej daniella! hur kan du åka tbx till h-sand? :O :D

2010-11-11 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback