packa på g

2010-11-02 ♥ 22:08:50
kom hem från hockeyn för ett tag sen. for dit själv alltså efter att jag hade varit på magnetröntgen. det gick bra, var inte alls läskigt heheh. åkte inte ens helt in i tunneln som jag trodde att jag skulle göra.. fick lyssna på Cascada , de första 5 minutrarna var knepiga. hade fått order om att ligga helt stilla, men min kropp ville inte lyssna så jag låg och skakade hehe, fast inte så det gjorde något (tur de)  men sen gick det över. for som sagt på hockeyn, och för första gången var jag där själv! men hann bara se 1½ period men det är ju betydligt roligare och se den med någon! Skellefteå vann med 4-1, ändå bra match. nu ska jag fortsätta packa , har alldeles för mycket kvar hehe. men de ska nog gå bra! kan inte fatta att det är imorgon jag ska till västerås, det har gått så fort sen jag bokade resan! kommer bli så sjukt kul!!



lindblom´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback