hemma

2010-11-08 ♥ 17:54:24
hej, usch så dålig min uppdatering har varit under veckan i västerås. men de är ganska förståeligt? ahja
igår skulle jag som sagt hem. ingen rolig stund,,, minns förra gången jag skulle hem. jag och elin satt i bilen och såg hur många coca cola lastbilar som helst och dom var as fräna med lyktor runt hela baken hahha. det var samtidigt som tv-pucken hade spelats i norrköping, och spelarna var på väg hem. trevliga killar de som vi pratade med.

jag hade inte direkt tur igår. fick sms när jag var i västerås från SAS att flyget var fram flyttat från 21.10 till 21.45. och vi kom fram på arlanda före 8. så jag och elin köpte oss varsin bulle&choklad från 7-eleven och gick runt. lite senare fick jag ytterligare ett sms, där stod det att planet skulle gå 22.50. och då va klockan lite efter 8.. började bli lite orolig om planet skulle bli inställt. claes gick och pratade med informationen men de gav inte så mke. tillslut fick jag ett sista sms om att flyget gick 22.15 så de var det slutliga. men planet lyfte inte för än typ kvart i 11 så kom till skell cirkus 23.40 och hem ännuu senare..


soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback