HÖSTLOV!

2010-10-29 ♥ 15:58:24
hej alla glada!! för jag antar att man är ganska så glad just nu eftersom det är lov? det är iallafall jag! har varit så jävla nere hela dagen för jag fick tillbaks mitt matteprov och det gick verkligen hur dåligt som helst, jag fick vg men jag kunde verkligen fått mvg om jag bara hade varit mer noggran usch så sur jag blir, men nu är jag jätteglad igen för biologiprovet gick bra!! en riktig lättnad! så himla skönt att ha alla prov bortklarade, inget mer plugg på minst en vecka!  vi såg en film&fikade på so:n , kunde inte ha varit bättre slut på dagen. nu är jag hemma och sitter i soffan och lyssnar på musik. funderar på vad jag ska göra ikväll. har inga planer, har varit för upptagen med att plugga så har inte hunnit bestämma något! tragiskt.. ahja lär hitta på nånting iallafall! pusss


typ såhär glad är jag, och förmodligen lebbigalinn.blogg.se också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback