lejon warriors

2010-10-29 ♥ 19:16:57
tjaaa läget?;)  standard frasen för killar som jag nu ska börja säga .. elr?? nja det får vi se om. jag har äntligen planer för ikväll haha som tur är. ska upp på ishallen och se killarna spela mot lycksele med maja och axel. det blir trevligt! tar med mig kameran så jag får lite bilder att visa och inte bara gamla !  måste äta innan jag far, åt ingen middag för det var tonfisk och ris. ett av det äckligaste jag vet måste jag berätta! så jag ska ta och göra mig nån macka elr ngt så jag inte blir hungrig där haha. nä nu måste jag skynda mig,  matchen börjar halv fast har tänkt och fara dit när jag är klar, nu när det blir.. ha en bra kväll  pussss!


♥, bild då från när jag och maja var i umeå med grabbarna!

Kommentarer
Postat av: linn:*

vilken guöllig bild på eeer"!!!! <3

ahhaha tro mej, jag gillar att kommentera:]och du har inget val, du måste svsra;););)hihihi

2010-10-29 @ 19:43:11
URL: http://lebbigalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback