torsdag!

2010-10-28 ♥ 07:47:31

morrn morrn! håller på att fixa mig nu, men vet inte vad jag ska ha för  tröja.. det svåraste som finns det är ärligt att klä sig?? det är jätte jobbigt för jag är alltid jätte petig med kläderna hehe. jag kan inte skriva ett långt inlägg för måste packa och  fixa mig klart hehe.  usch idag är spanska provet,  jag pluggade med mamma igår när hon kom hem och då gick det ändå bra så jag tror nog att det inte kommer gå dåligt iallafall. nä men nu måste jag kila, puss!


det var nu precis 2 år sedan jag hade pannlugg, funderar på klippa det igen?


Kommentarer
Postat av: lisa

du passa i lugg :)



nejnej verkligen inte:), kram

2010-10-28 @ 14:22:08
URL: http://lisamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback