tröttare än tröttast

2010-10-27 ♥ 14:42:54
goddag! kom nyss hem från skolan, riktigt skönt att sluta tidigt idag för att jag har varit så sjukt trött idag så jag vet inte vad.. vi hade bara 3 lektioner idag  engelska>svenska>so. och vi såg film på alla 3 lektionerna så det var riktigt skönt! på engelskan/svenskan såg vi The outsiders, väldigt gammal film men den var ändå hur bra som helst! ger beröm till den som har gjort den!  på so:n såg vi en film om 1:a världskriget, bara fakta men man orkade iallafall titta. fast nä juste inte jag, jag lyckades somna så trött som jag var hehe. efter lunch hade vi lucia öving, och det är verkligen så kul! nu har jag tagit ett glas jucie och känner mig redo för att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback