top model

2010-10-26 ♥ 15:27:35
hejhej! sitter i soffan och ser top model är helt galet trött, kunde knappt stiga upp imorse och ännu mindre duscha. lyckades som vanligt sova lite längre än vad jag hade tänkt såjag fick skynda mig rejält för att inte komma försent! jag måste skärpa till mig nu när det gäller tider, det funkar inte att lägga sig sent och vakna tididgt.  det går några dar högst en vecka men verkligen inte längre, man blir helt slut och jätte tjurig hehe som jag är justjust nu! förövrigt så har dagen varit helt okej. hela 9:an var och lyssnade på estet3:orna som spelade i aulan. helt sjukt vad dom är duktiga! vart sugen att söka dit men jag vet inte(a) måste börja plugga också, har 2 prov i veckan. biologi&spanska prov. fast jag kan båda typ bra så jag hoppas att jag inte behöver plugga allt för mycket för de har jag verkligen ingen ork till!


fråga: är du såhär glad för att plugga?
svar: nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback