Skolavslutningsklänning

2011-04-20 ♥ 17:03:58
Letar för fullt efter skolavslutningsklänningar. Men tycks inte ha sån stor tur att ha hittat " den perfekta " än. Har kollat runt i olika butiker men hittar ingen. Kan ju vara för att det inte finns allt för många sommarkläder ute ännu. Kollade på Nellys hemsida och hittade dessa fyra. Gillar bäst den första och den sista. Men båda är riiktigt korta så skulle visa rumpan dirr om jag bara lutade mig fram en liten bit. Skulle då varit tvungen att ha något under. Känns inte så super. Men får se hur jag gör. Än är det ett tag kvar!


Kommentarer
Postat av: Moa & Liv

Supersöta klänningar, vart e dom ifrån?:)

2011-04-21 @ 21:59:16
Postat av: Moa & Liv

Supersöta klänningar, vart e dom ifrån?:)

2011-04-21 @ 21:59:47
URL: http://moaliv.blogg.se/
Postat av: Simone

Jag beställde den till höger igår:D

Får den mest troligt på måndag, jag är så jävla taggad:D

2011-04-22 @ 10:48:33
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback