Alla ♥ dag

2011-02-14 ♥ 21:40:23


Tror ingen har missat att det är alla ♥ dag idag. Inget speciell dag om man är singel som jag. Eller ja man har iallafall en ursäkt till och äta/tröstäta eller varför man nu äter. Har inte bloggat i helgen för att.. Ja har inte orkat. Var hemma och sov i lördags. Felsecia kom förbi ett tag. Riktigt mysigt att spendera lite tid med henne själv. Älskar att både hon och jag är riktiga känslosamma kvinnor. Eller jag vet inte om man ska älska det hehe.. 

Jag och Anton sitter och skickar lappar på svenskalektionen då våran lärare läser högt ur Sandor/Ida. Blir lite irriterad då inte lapparna kommer fram till min bänk utan landar under bänkarna där det ligger ett hav av ihopknövlade lappar. Skriker på att Adam ska plocka upp den rätta lappen. Han plockar snällt upp den och sen säger : Det finns något som heter sms?

HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback