Bokätare

2011-02-20 ♥ 20:05:31
Sitter i min kära morgonrock som jag har haft på mig sen i morse hehe. Har legat och läst ett bra tag och tänkte att jag skulle ta en liten paus. Och då bloggar jag haha. Kom på nu att det är dags att börja knåpa med outfitsen till veckan. Har kommit på att det är väldigt smart och göra det innan. Jag sparar hur mycket tid som helst då. För det är verkligen ett av mina största problem. Att veta vad man ska ha på sig.. 

Ikväll går Hancook på tv som jag har planerat att se. Har inte sett den sen jag och Liza var på bio och såg den. När den var slut började jag asflabba och visste inte varför. Skratt/whinade om att min cykel skulle vara stulen för jag hade lämnat den olåst en sen lördagkväll. Haha och såklart så var den det hahah. Ojojoj galen kväll de där. 



Mina kinder håller på att bränna ihjäl mig... Skulle kunna steka ägg på dem just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback