Cantar

2011-02-09 ♥ 20:50:42
Hejsan. Nyss kommit hem från sången. Nog allt var det kul, men fick konstiga värmeslag.. Man kan jämföra mig med en tomat just nu! Jag åkte hem med Maja och Linda , för att jag hittade inte mamma. Och sen när jag nästan var hemma " Slutar du snart? ".. Bra där alltså. Skulle ju på Ica och mamma är inte ens hemma än, knepigt. Får nog ta och bojkotta Ica haha. Värst vad jag låter serious? Jaa jag måste ju ha känslan tills imorgon! Okej nej nu vet jag inte vad jag pratar om egentligen. Lyssnar på galen musik kan vara därför. " It´s gettin hot in here (so hot). So take off all your clothes. I am gettin So hot, I wanna take my clothes off ". Ungefär så är läget för mig just nu huhu.


1: Ingen tomat. 2: Tomat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback