Evigt pluggande

2011-02-03 ♥ 21:46:05
Kom nyss hem från hockeyn nu. Typ en av de roligaste matcherna på länge! Var där med Linn, minns inte ens sist jag var där med henne.. Men det var verkligen jätte roligt! Skellefteå spelade galant och vann med 6-1 inte hel fel det heller alltså! Nu kommer vi till det som inte är lika kul. Ska spendera hela kvällen med pluggande av spanska, SO och det viktigaste.. Matte! USCH alla har sagt att provet var jätte svårt, och när folk säger så brukar det oftast vara sant så kan inte neka att jag gruvar mig.. Men ska tänka posivitv och försöka lyckas få VG iallafall men får se om jag lyckas! Nu ska jag äta lite så jag har "energi" att plugga sen hehe, puss!




Läppstift 4 life brudar?

Kommentarer
Postat av: joffies

OJA ROSAAA LIPSTICK(L)

2011-02-04 @ 20:10:14
URL: http://contente.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback