Fixa grejor

2011-02-10 ♥ 07:35:01
Torsdag idag. Känns skönt att det är cirka 8 lektioner kvar tills helg. Haha känns konstigt och räkna lektioner? Men på två dagar är åtta lektioner faktiskt inte så mycket. Fast det är nog nio.. Jaja what ever. Jag har nyss ätit frukost och klätt på mig. Jag är trött på ett jätteskönt sätt, vet inte hur jag kan vara det men kan bero på att jag lyckades somna innan elva igår. Det bästa jag gjort på länge. Idag har vi Handboll på gympan som är sista lektion och efter den så har vi tjejer hockeyträning. Hoppas verkligen att de har spolat isen för den var ganska risig igår om jag får säga så. Nu ska jag fixa de sista sakerna innan jag far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback