Hallon

2011-02-07 ♥ 21:43:03
Mamma var nyss och handlade. Självklart så "beställde" jag lite saker med henne. Så nu har jag kunna göra det godaste kvällsfikat! Mannakvick med Kspecial med bär och hallon över. Det är så gudomligt gott alltså! Sitter och ser Rum för en stjärna med Simon and Thomas. Hahaha alltså Tomas Di Leva, älskar han! Så himla skön kille alltså. Eller kan man säga kille? Jaja inget som bryr mig just nu. Lev livet nu, lev det som varje dag vore den sista! Okej nej jag har inte tänkt att bli poetisk nu. Jag ska istället lägga mig i sängen med det underbara som jag har, de där fikat alltså?? Erkänn att man blir lite frestad, liiite iallafall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback