hemlig beundrare..typ

2011-02-21 ♥ 19:32:27
MORS MORS ( KORS KORS )
detta inlägg är tillägnat till en mycket speciell person som är hur underbar som helst, snäll, mycket trevlig, rolig, sexig, snygg, blond(...?) hon är helt awesome alltså! ni förstår inte hur mycket denna flicka betyder för mig, hon stöttar mig alltid och får mig alltid att må bättre! HON ÄR BÄST!!! jag saknar henne så himla mycket och träffa henne får jag göra på sommarlovet som ligger väldigt långt bort nu känns det som...
om ni inte har förstått att de är självaste daniella jatko jag pratar om kan ju fundera ett tag på om ni ska uppsöka läkare, psykolog osv.
JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT MYCKET! miljarder kramar från din käre soulm8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback