Idoler

2011-02-01 ♥ 14:11:35
Åhhh vill inte vara sjuk längre, näsan rinner och öronen tror jag snart kommer sprängas  blir galen.  Tar så sjukt ont alltså.. Vi snackade om att stoppa lök i öronen på skolan fast det vill jag verkligen inte göra hehe.

Kom på nu att jag har glömt och berätta vad som hände i söndgas. När jag och Frida gick in på MVG så hörde vi musik, jag trodde personligen att det var något lokalband typ. Fast sen när vi kollade närmare så var det Jay och Minnah! Fett kul, båda var verkligen hur duktiga som helst! Älskar Idol artister, för de vet man att de är bra live och nästan bättre! Är lite stolt nu att jag har hört dom hihi.


Sen när jag skulle åka buss hem så var det nära ännu en gång att jag inte skulle kunnat åka med för det var fullt i bussen. Men hade ingen packning förutom min handväska som tur var och de fanns crikus 2-5 plaster kvar. Väntade på att någon skulle komma och ta betalt fast ingen gjorde det? Sedan glömde jag bort det och när jag kom ut ur bussen kom jag på att jag inte hade betalat. Så min trip till Umeå kostade zero. Inte helt fel det *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback