Lördag: Hockey

2011-02-26 ♥ 13:35:57
Godmorgon solstrålar! Ännu en vacker dag med skinande sol, och PLUSGRADER!!!! Hur underbart är inte det?? Sitter och dricker Vitamin Well, ååh den är så sjukt god! Har nyss fixat mig klart och om ett tag beger jag mig mot hockeyn med Linn. Efter det ska vi vidare mot okända platser. Nja inte riktigt , men vi vet inte helt klart vars vi ska haha. 


Jag och Julia hade jätteroligt igår. Värsta tapiga , satt och kollade på Youtube och asgarvade. Fast kan ju inte neka att det var tråkigt direkt. Vi såg Wedding Crashers, bra film men båda var jättetrötta så det var svårt att hålla ögonen öppna. Jag lyckades till och med somna hehe. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback