Minusgrader

2011-02-10 ♥ 16:48:46

Snabba puckar här alltså, har sång kvart över och ska hinna äta innan dess. Tänkte berätta om dagen. Nationella gick superbra, lika med hade inga svårigheter med att skriva. Men betyder inte att jag får ett högt betyg hehe. Vi började med ett nytt kapitel på matten idag också, procent.  Och jag har ju som sagt tänkt att gå ekonomi linjen och man räknar väldigt mycket procent då. Ett av det roligaste tycker jag! Senare hade vi tjejer handboll. A mot C, klart vann vi! Haha nä men det var verkligen jätteroligt. Inte lika kul och åka skridskor då man är kass och håller på frysa ihjäl men det är helt okej alltså hehe. Nä nu ska jag äta och sen efter sången så blir det träning. Mycket idrott idag alltså. Men det gillas starkt!



jag och adam för ungefär exakt ett år sedan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback