Monday morning

2011-02-07 ♥ 07:29:17
Måndag igen, är sjukt trött.. Vaknade vid 5 av att jag fick ett sms. Fick panik och flög upp ur sängen, trodde jag hade försovit mig för kunde inte kolla heller vad klockan var på mobilen för den laggade.. Och när jag kom ut ur rummet så stannade jag till då jag såg att det var svart i hela huset och även ute. Tog ett tag för mig att fatta att klockan var 5 och att det inte var alarmet som var det hehe. Så nu är jag grymt trött.. Tror jag ska ta mig och dricka lite av den dära energy saken haha nä skojar bara! Får skylla mig dvs för att jag somnade ganska sent.. Varje gång jag vaknar sent längtar jag och tänker jag på kvällen då jag får sova igen, och jag tänker alltid att jag ska sova vid 9-10 fast det blir aldrig * sad face *. 




Somnar nästan när jag bara sitter här och bloggar huhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback