Otaggad dag

2011-02-08 ♥ 07:05:08
God morgon! Åh vill inte vara vaken nu.. Vill verkligen ligga i sängen och sova! Såklart gick mina sovaplaner i krasch igår. Men det hade jag väl vetat innan egentligen. Jag ska lyckas ikväll har jag lovat mig själv. Så inget bloggande efter halv 10 ikväll. Och det ska vara släckt kvart i 10. Undra om jag lyckas? Igår så misslyckades jag nog lite för att jag var för pigg för att lägga mig. 

Idag är det nationella som gäller. Efter det : Skridskor - Utvecklingssamtal - Skridskor. Jag vill inte ens veta hur allt detta kommer gå. Fast jag gruvar mig typ mer för skridskor än för nationellan? Varför då? Svaret kanske ligger i att jag kommer vara bambi på hal is. Men jag vill inte inte vara med i skolhockeyn.. Detta är knepigt! Nu ska jag gå ner och packa gympaväskan plus mina omdömen så jag inte glömmer det som jag vanligtvis brukar göra hehe. 



Sitter med mitt varma täcke, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback