Skola är nice

2011-02-03 ♥ 13:15:29

Hejsan! Är i skolan just nu. Har nyss haft matteprovet och det gick super! Tror jag kan spika alltså! Alla är as taggade i Monicas spanska grupp. Just för att vi inte har någon spanska idag!! Måste vara första gången vi inte har spanska! För annars så lyckas den andra spanska gruppen alltid inte ha en vikarie, men nu var det våran tur! Haha ingen big deal men det är det de är för oss hehe. Ganska serious alltså. Bara idrott kvar nu idag sen slutar vi. Riktigt skönt, fast kan inte vara med för är förkyld och hostar fortfarande som en kråka! 

Senare ikväll så har jag som sagt sånglektion. Efter det har jag egentligen träning men far till hockeyn istället när jag ändå inte kann träna. AIK vs AIK ikväll, klart att AIK vinner? Alltså Skellefteå!



Bjuder på en arkiv bild, och bara så alla vet så har Fritz tagit insperation från mina och Emmas cupcakes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback