Städning

2011-02-06 ♥ 14:34:06
Nu ska jag och mamma ta itu med mitt rum. Det går inte att städa för jag har överflödigt med kläder. Så jag har ingen stans att he ( norrlänska ) mina kläder.. Så de hamnar på golvet. Och när det blir så går det inte "stoppa". Måste ändra något.. Vill ha ett större rum, inte för att mitt är litet men för litet för alla mina stora saker. Som tex: pianot, tv:n och sängen. Alla dom 3 saker typ utgör mitt rum. Finns ingen yta att röra sig på lixom.

Ska se om Moa kan skicka bilderna från igår, för det var hennes kamera som användes. Har inte sett dom själva så blir lite kul! Ser att mamma redan har börjat städa lite, så om jag vill ha fortsatt hjälp måste jag nog pallra mig upp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback