Tomorrow it´s gonna happend

2011-02-04 ♥ 21:14:34
Tjenare!! Ojojoj det är fredagkväll och jag har nyss vaknat. Sov i några timmar efter maten. Det är så sjukt skönt, fast jag kommer ju inte kunna somna ikväll men men what ever lixom. Är jätte taggad på helgen fast jag inte gör något för tillfället. Eller jo fixar en grym playlist tills imorgon för då blir det en galen danskväll med brudarna! Alla är taggade till tusen så det kommer bli hur kul som helst!


Party and party and party and pa and pa and party..

Kommentarer
Postat av: fridaj

sv: haha varför inte liksom:D?

jajemen det ska vi allt! fast just nu har jag typ matcher varenda helg, så vi får kolla när det passar :)

2011-02-04 @ 22:14:57
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback