Babes

2011-02-01 ♥ 22:04:15


Ojojoj så underbara brudar alltså! Denna bild är tagen i 6:an så jo ni ett tag sen var det. Hade tänkt att skriva några rader om dessa 2 flickor Linn och Simone när jag inte har något och göra och kände mig lite sentimental nu när jag la upp bilden på facebook.

Lärde känna tjejerna när jag bytte fotbolls lag från Myckle till Stämningagården i 5:an. Och sen dess så har vi varit bästa vänner. Haha okej nej skojar ska skriva mer. Jag blev iallafall fort bra vän med båda två. 
Det var med dom jag första gången :
Cyklade utan hjälm ( seriöst, sjukt pinsamma var vi då haha ) 
Sminkade mig 
Gick på disco
Strulade med en kille, osv
Skit geekiga saker men de var i 5:an så inte så konstigt. 
Killar har "rullat" emellan oss, men aldrig har det gjort att vi har börjat bråka. Så vi har en väldigt fin vänskap hihi.
Har inte tänkt skriva om allt för det skulle ta tjugotvå tusen år, så två sista ord: älskar er!


Kommentarer
Postat av: linn:*

naaw, vad gulligt skrivet:* älskar dig och simone med! haha vi har minnen som vi har blivit äldre med(trott att vi har blivit iaf..haha), OM DU FÖRSTÅÅ VAD JA MENAA;) krya på dej gummmsan<3

2011-02-01 @ 22:38:02
URL: http://lebbigalinn.blogg.se/
Postat av: Simone

Jag älskar er brudar, vi ska ha dunderkul nästa helg! BLONDINPARTY:*(L)

Krya på dig Danis!<3

2011-02-02 @ 20:57:46
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback