Tisdag:

2011-02-15 ♥ 22:00:01
Hejsan! Nu är det inte länge kvar tills sängen kallar. Dagen har varit helt okej. Orkade inte träna idag för hade ont i halsen men det är betydligt bättre nu. Måste smörja in mina läppar med ett fett lager Idomin. Vart ingen hockey för mig ikväll. Men men de vann ändå! * Blink *. Pluggdag imorgon. Ryktas om att biologiprovet var svårt så det är nog bäst och vara förberädd på det värsta. Tror jag även ska ta och läsa igenom kapitlet en gång nu innan jag ska sova.

Fick leverans på mina skinnshorts som jag har beställt från Nelly. Tydligen helt slut nu. Och jag beställde de igår? Tur där alltså. De kommer förhoppningsvis på fredag. Men om inte så är det inte hela världen. Nä nu ska jag krypa ner till sängs. Godnatt puss!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja gud vad vi hade kul! Vill bara skratta, skrika och gråta när jag tänker på det året:] massa blandade känslor..Fast mest lyckliga..hahaha omg umepojkar. När snön försvunnit och i sommar, då jävlar ska vi ha kul:D! ahhaah<3

2011-02-15 @ 22:04:26
URL: http://lbhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback