Skor

2011-02-17 ♥ 16:48:44
Sitter och nätshoppar just nu. Eftersom jag har gratis frakt från Nelly så var jag tvungen att kolla in efter lite nya saker. Är på värsta shoppinghumöret just nu! Hittade några saker som jag inte tackar nej till. De har några skor som bara är oh mums!! Ungefär som dessa, är störtkär. 


Hur underbart skulle inte dessa vara i sommar med bruna ben alltså. Speciellt paret till vänster. Blir en Lyx vs Budget. Funderar starkt på att klicka hem de till höger för 1895 för ett par skor kändes lite för jaa.. Men de är verkligen värt alla pengar! Båda är lite speciella, men det som gör det hela lixom. Väntar tills barnbidraget kommer så då ska dom bli mina hihi.




under tiden klickar jag hem annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback