@ café

2011-02-18 ♥ 10:00:07
Tjennaa bloggen!! Sitter i caféterian just nu. Har gjort klart allt nu. Skönt skönt. Dags att gå över till biologi pluggandet. Drygt.. Men tur iallafall att jag kan plugga, annars så skulle jag storfaila kan jag lova hehe.. Efter provet så ska jag nog stanna kvar på SO:n och se filmen Pojken i randig pyjamas fast vi har slutat. Har nästan aldrig sett en hel film på skolan så nog dags nu. Mimmi har redan börjat plugga så jag är lite efter nu hehe. Efter skolan idag så ska jag till Musikskolan för gemensam sångövning. Gick sådär förra gången så den här gången går det nog bättre! 



Kommentarer
Postat av: fliisan

hahah sista bilden liknade ditt kök ju ;)

2011-02-18 @ 15:42:33
Postat av: maja

va trevligt att se att mina bilder kom till använding;*

2011-02-20 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback