Onsdagkväll

2011-02-02 ♥ 18:50:50
Sitter och kollar på tv just nu , 2 ½ men. Kung program alltså! Åt nyss "middag" , kall slemmig havregrynsgröt. Så går det då man har otrevliga föräldrar vid middagen. Vet inte vad som är felet men från ingenstans så lyckas dom göra mig så äckligt tjurig så jag absolut inte vill äta..  Vad är deras skäl till det? Det vill jag bra gärna ha svar på! 

Blir en kväll med SO boken känns inte så jättehemskt för att SO:n är inge svår, lyckades som sagt få 44/45 på förra provet. Och då hade jag missat den punkten, så jag är helt lugn med detta. Skiter i matten just nu hehe, får plugga på resten senare imorgon eller ikväll om jag har lust hade jag tänkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback