@ Frida

2011-01-29 ♥ 11:43:10
Tjenaa! Sitter hemma hos Frida just nu. Vi har nyss ätit frukost och snart så ska Frida på match. Igår så var det riktigt nära på att vi inte skulle få åka med till Umeå.. För att grabbarna delade buss med A-jun så det var väldigt mycket folk! Fast som tur var så fanns det iallafall 2 platser över till mig och Maja.

Hann bara se en liten stund av matchen innan jag gick till stan och mötte upp Moa. Sen for vi vidare till Frida i Sävar. Vi chillade som vanligt med lite gott. Jag och Frida slocknade väldigt tidigt, typ lite efter 12. Hur skönt som helst, har inte sovit så tidigt på en helg på evigheter!
Jag och Frida i somras hos Moa, var vi lite bruna eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback