In da car

2011-01-16 ♥ 14:03:37
Godmorgon pysar, söndag idag! Alltså sista dagen på helgen. Jag tycker att söndagar är grymt dryga? Jag vet inte varför men det är en dag som man inte kan göra någonting speciellt.. Eller jo det är ju klart att man kan fast nä haha. Sitter iallafall i bilen med datorn på väg hem. Känns ändå skönt fast hade inte spelat någon roll om vi hade stannat i Korpis ( Korpilombolo ) en dag till eller så! Vi är just nu i Överkalix området och det är verkligen vitt överallt. Endast träden som är någonlunda gröna.. Tänkte lägga upp en bild på hur min väska såg ut när jag skulle packa men bluetooth ville inte fungera... Usch vad jag blir irriterad på såntdär, men får göra de när jag kommer hem istället! Nu ska jag skriva lite på SO arbetet som ska vara inlämnat imorgon, och kan säga att jag bara har kvar framsidan källförteckning och lite på egna tankar så de känns super bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback