Onsdag

2011-01-19 ♥ 21:09:36
Tjohoo har min farfars laptop, usch vad jag är avis.. Jag vill också ha en ny, min laptop är dryg hehe. Så mamma, kan vi snällllllaaa köpa en ny åt mig snart??? ( Tack på förhand )
Onsdag kväll, skönt bara tare lugnt hela dagen. Syrran kom förbi ett tag , vi låg som döda fiskar i sängen och såg på massa trevliga program. Tror jag hann somna en liten stund också.. Jag blir så sur på att jag alltid lyckas sova när jag kommer hem men aldrig när jag ska sova på kvällen, riktigt irriterande! 
Var för trött för att lägga upp bilderna igår.. Vart förvånad hur mycket jag orkade för att inte ha tränat på cirkus 6 månader! Känns alldeles super nu att jag är igång med fotbollen igen! Nu ska jag kila ner och käka något sen blir de film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback