Taggat

2011-01-06 ♥ 17:33:33
Hej alla underbara älsklingar. Torsdag idag, usch skolan börjar om.. 4 dagar?? Orkar verkligen inte, och det är ju nu man måste vara sten seriös med plugget! Jag skämms över min uppdatering, när jag startade bloggen så vare 2-3 inlägg per dag och nu 1 gång i veckan? Nej det funkar inte. Ska skärpa mig jag lovar! För när jag inte har blogg så är jag alltid bloggsugen haha, knepigt det här med bloggar faktiskt.

Ikväll så ska jag fara till Tjärn, ingen aning om vart denna plats är men iallafall i södra Skellefteå?  Vi ska vara hos Emma med alla konfabrudar. Kommer bli så g-rymt nis! Sen i somras så har vi snackat om att styra upp något men inte har det blivt nejnej. Fy på oss, men NU äntligen så har vi grejjat det!
Baby Lores – La Otra Noche Tuve Un Sueno , Låten som rullar som mest just nu. Nä nu ska jag ta och packa det sista så jag slipper stressa med det innan Linn hämtar upp mig. Skriver senare, Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback