> Träning

2011-01-18 ♥ 18:40:36
Tjena! Lite bättre har jag väl allt blivit på att uppdatera? Jojo. Skön dag idag, tog en liten sovmorgon eftersom jag skulle och träna ( sjukgymnast ) klockan 9 sen bara bild idrott-handboll och sist HK. Jag och Joffe är värsta smekarna på HK, våra tekakor blev hur underbara som helst, helt insane! Haha diskuterade om att hur man kan duscha 3ggr på en dag, och kom just på att jag lyckas med det idag.. Har träning om en halvtimme, löpning+ utefotboll. Undrar om jag kommer klara löpningen med mina taskiga knäproblem. Plus att min ljumsk-sträckning spökar.. Får hålla tummarna iallafall! Var en stund med lillasyster igår, vi lyckades baka en super kladdkaka med vit chocklad och mini marshmallows. Men smaken var inte lika super när den smakade helt vrickat för vi hade haft i syltsocker istället för de vanliga som var slut haha...  Nä men nu ska jag börja dra mig, lägger kanske upp alla bilder ikväll som jag egentligen har tänkt gjort för längesen menmen..  Puss!

Bild från någon vecka/veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback