Ner till köket

2011-01-20 ♥ 18:41:06
Tjena! Sitter i min säng som jag mest har gjort hela dagen förutom när jag gick ner, ha-ha. Väntar på att klockan ska bli 7. Då visas ett efterlängtat MasterChef, typ mitt favorit program just nu! Får mig till och med att vilja bli en kock. Fast troligen inte tillräckligt mycket för att det ska hända! Mår iallafall bättre nu och håller tummarna för att det ska hålla sig till imorgon. Hatar att vara sjuk innan helger,, aaha. Lär bli sängliggandes hela kvällen med film som rullar på tv:n. Ändå ganska skönt! Fast hade hellre varit och tränat med laget just nu..  Märkte just nu att mina ögonbryn ser totalt olika ut på bilden haha, och tycker jag är ganska söt utan smink eller vad säger ni? Hehe. Puss!



Kommentarer
Postat av: Moa

jaa!

SER DU OCKSÅ MASTERCHEF, wooho, att det är braa!? :O :D sista programmen idag ju!! spännande.. ;)

2011-01-20 @ 19:16:27
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback