Yesterday

2011-01-23 ♥ 12:58:25
Jag hade fortfarande rysningar i kroppen när jag vaknade. För inatt så gjorde jag något som jag verkligen inte trodde jag var kapabel til! Jag rörde inte en utan 2 ormar!! Och alla som har sett mig i närheten vet om att jag typ halverst skriker och är jätte "whining" . Så det här är enormt stort så ni alla vet!

Gårdagen var helt super, gick jätte bra på träningen förutom att jag fick ont i ljumsken och att The bag inte hade någon ormsalva så var det hur kul som helst att spela på gräs ( konstgräs )! Senare så vann Skellefteå mot Luleå med 2-0, riktigt bra match! Efter det så for jag till Felsecia där Elin, Mimmi, Julia, Anna, Simone och Ellen som hade kommit hem från Kanarie öarna, blev jätte glad när jag såg henne hihi. Vi såg skräckfilmen It´s Alive , den var verkligen bara sjuk. Var siste man ( kvinna då.. )  och lämna Felsecia, när jag kom hem så såg jag någon film på tv innan jag slocknade! Bilder/Filmer ska jag lägga upp senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback