Blå runt ögonen

2011-03-09 ♥ 20:16:47
Är så sjukt trött så att jag skulle kunna somna i detta nu.. Fast det vill jag inte göra. Kom in för ungefär en timme sedan då jag pappa och Anton hade varit ute och kört skoter. Det bästa jag gjort på länge. Men det är riktigt svårt och se när man kör då det är mulet.. Började snö/regna också. Inte lika skönt. Hade som hoppats på bra väder denna vecka. Håller tummarna för att det ska vara det resten av veckan. 

Klockan 9 blir det sitta framför tv:n och se Ocean´s Eleven. Standard att se filmerna som går på 6:an här. Lär bli en tidig kväll, får förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon om jag har tur. Nu ska jag börja se Tusen gånger starkare innan den andra filmen för att fördriva tiden lite. Puss!



Korpis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback