Dagens shopping

2011-03-26 ♥ 18:24:28


Blev stor shopping för oss tjejer på HM idag. Detta är vad som följde mig hem idag: Shorts och två bikinis. En "finare" och en bara svart. Men tycker om båda lika mycket.

Om någon undrade så kör jag inte på band denna sommar. Inte för att jag gjorde det förra sommaren men hände en insident då. : Jag och Julie skulle cykla till Solbacken och köpa glass, sen såg vi på när hennes systers kille spelade fotboll. Observera att detta är Maj. Hade på mig bikini under en tubtop så hade band. Solen stekte sjukt mycket, och det var jättevarmt. Resultatet när vi kom till Julie och skulle äta middag: Knallröd och hade ett stort V på bröstkorgen. Gick aldrig bort under hela sommaren.. 



Syns lite gran, solade solarium desperat för att försöka få bort linken innan skolavslutningen^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback