Felsecia & Svanen

2011-03-02 ♥ 16:25:05
Tjenaaa alla coolingar, helt galen dag idag. Iallafall de senaste två timmarna. Har spenderats med självaste Felsecia och Svanen a.k.a Swardan. Vi satt nere och drack varm choklad med sprutgrädde och rostade mackor. YUMMIIIEEEE. Klart det är spårat huhuhuhuhu. Är på ett alldeles förträffligt humör dessutom så blir ett kuligt inlägg , reagera på kuligt ihihi. 

Felsecia hälsar till er alla vackra/fula/snygga/värdelösa/söta/gulliga/fega typer! Förövrigt så har Felsecia spillt ner hela mitt hus med choklad. Inklusive mig och mitt fabulousa hår.... Grinar...  Not.



Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Nej du det var inget kul alls, men nu är jag frisk :D

2011-03-02 @ 17:01:23
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback