Hejdå Korpis!

2011-03-13 ♥ 10:19:58
Sista dagen på sportlovet då. Brukar ändå vid det här laget sakna skolan. Men gör det verkligen inte för att vi har nationella i NO i veckan. Kommer att gå åt helsike helt ärligt.. Det är i kemi, inte mitt starkaste ämne dirket.. Ska läsa igenom hela kemiboken innan hade jag tänkt.

Ska bara samla ihop alla saker sen äta frukost och efter det så far vi hem. Skönt att komma hem nu. Och jag hinner göra något ikväll dessutom eftersom vi far hem så tidigt. Var ju ändå helt okej att vakna så tidigt då. Vaknade av mig själv halv 10.. Sen kommer pappa och smäller upp dörren vid kvart i och säger att jag ska stiga upp. Vadå snäll väckning.. Ne nu ska jag gå och äta,  skriver mer när vi är på väg! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback